Forum www.wsdn.fora.pl Strona Główna www.wsdn.fora.pl
Wilcze Stada i Dzieci Nocy - zastępcze Forum Klanu Fantasy i RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Granie w Twierdzy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wsdn.fora.pl Strona Główna -> Dział Informacyjny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adminwsdn
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:56, 25 Maj 2009    Temat postu: Granie w Twierdzy

Temat nawiązuje do tego o reputacji czatu / klanu. Ale to inna kwestia a nie chce mieszać obydwóch "wątków" bo się zrobi chaos.
No więc już niedługo wszyscy zaczniemy grać w Twierdzy.
Jak to powinno wyglądać?
No właśnie jak?

Przede wszystkim co z postaciami niektórymi? No one pewnie przejdą do wioski i tam zamieszkają.
Ale co z np. Sektą, Rycerzami Jelenia?

No wyprowadamy się naprawdę tysiace kilometrow od forum, więc one pozostaną chyba w wątkach na forum , w wieściach zasłyszanych ze świata. Trzeba będzie dla nich grać zapewne oddzielne sesję albo coś.
No bo skąd się nagle tysiace kilometrów dalej wezmą Rycerze i Sekta?
Co nie znaczy że je wymarzemy z naszego świata. I że w przyszlości nie będą miały wpływu na wydarzenia itp ;>

Trzeba bedzie zmienić też podejscie do odgrywania, zwiększyć ilość odgrywanych sesji, ja postaram się stworzyć jeden duży wątek, który bedą nadozorować wszyscy MG. Żeby to się keliło.

A jako luzdie bedziemy musieli stworzyć jedną wielką grupę, otwartą na nowych i przyjaźnie do siebie nastawioną (różnice charakterów da się jakoś przeskoczyć). Tym bardziej jeśli gracze ktorzy są w klanie mają Klan grać.

Czyli w razie gdy jeden z Klanowiczy dostaje wpiernicz, nie ma wyboru, stajemy w jego obronie, nawet jeśli bije go nasz znajomy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adminwsdn dnia Pon 22:11, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Risen




Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:18, 25 Maj 2009    Temat postu:

Tysiące kilometrów? Myślałem, że to mniej. A sekta ma mnóstwo odłamów z tego co wiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adminwsdn
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:20, 25 Maj 2009    Temat postu:

Nie w tamtej okolicy, z tego co wiem to jest tylko 5 odłamów około. Targia, Fomus, Menorion, Demin i cuś jeszcze chyba. Niedługo pokaże miejsce umieszczenia Twierdzy na mapie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MG_Wolferin




Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Purpurowa Twierdza

PostWysłany: Pon 23:50, 25 Maj 2009    Temat postu:

Są 4 odłamy: Targia, Menorion, Fomus i Farr.
Sekciarze z Demin zostali wybici przez Rycerzy Jelenia, wielu zdezerterowało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Risen




Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:42, 26 Maj 2009    Temat postu:

Ahhh, czyli twierdza wywędrowała gdzieś daleko zupełnie? Myślałem, że będzie gdzieś w okolicy "starej" wioski

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adminwsdn
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:30, 26 Maj 2009    Temat postu:

Nie nie, to niestety nie dałoby nam nowych możliwości i nadal byśmy siedzieli uwięzieni w tamtym miejscu między wojskami Fomus a innymi samotworzącymi się organizacjami. Mam nadzieje, że to miejsce w którym teraz jesteśmy dobrze wykorzystamy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Key




Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:49, 26 Maj 2009    Temat postu:

A może tak... od nowa? Wszystko? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adminwsdn
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:16, 26 Maj 2009    Temat postu:

Wszystko to znaczy? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aruetha




Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:18, 26 Maj 2009    Temat postu:

E, to sie nie sprawdzi wg mnie...

Wiele osób jest przywiazanych do swych postaci i nie chcą grać np innymi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Key




Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:25, 26 Maj 2009    Temat postu:

Aru, wiem. Zdaję sobie z tego sprawę. Jedni są przywiązani do postaci, drudzy do swoich organizacji, a trzeci do jeszcze czegoś innego. Tylko jak walczyć z tym, co się dzieje, nie ruszając aktualnych postaci, organizacji, wątków?

Admin, no... wszystko! Poświęcę cętki... niech będzie moja strata Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adminwsdn
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:32, 26 Maj 2009    Temat postu:

Ale ja chcoiażby nie poświece Hellrunera z jednego powodu.
Jest ikoną WSDNu. ^^' Na zebraniu ktore Rundus i Kat zorganizowali nawet to bylo powiedziane.
I jak jestem na tym nicku, kiedyś tak bylo, to ludzie pozwalali sobie na mniej samowolki etc.

Odetniemy się od wszystkiego od czego można się "odciąć" w sensie jak pisałem w wielu tematach sekty rycerze etc będą, ale daleko od Nas, beda mieli wpływ na świat i jego losy ale na taką mała grupke jak my nie bardzo.

Zresztą innych ludzi spoza Klanu wątpie że do tego namowisz ^^'

Z Klanem większego problemu nie będzie bo, własnie obgadujemy sprawę zaczęcia gry nowymi postaciami - rekrutami do WSDN. Przy cyzm stare postacie będą istnieć (bo Hell musi dowodzic klanem, Risen musi wykuwać miecze, a Pijany musi pić). Ale totalnie z tych postaci zrezygnować nie możemy (w moim wypadku - patrz początek mojego posta)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Key




Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:36, 26 Maj 2009    Temat postu:

Nie no, nie calkiem. Hmm, nie wiem. Opcja, ze to bedzie daleko, a te postacie beda nadal w tle gdzies jest super. W sumie racja, calkowite odcinanie sie jest do kitu. Ale wlasnie moznaby namawiac ludzi do stworzenia na to konto nowych postaci. Bo inaczej bedzie to samo, tyle, ze przeniesione do Twierdzy. Te same kumplowanie sie, relacje miedzy postaciami, zachowania, wiedza. Zmieni sie miejsce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oramen




Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:45, 29 Maj 2009    Temat postu:

No, Key ma rację. Popieram zrobienie postaci nie niezbędnych od nowa. :]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wsdn.fora.pl Strona Główna -> Dział Informacyjny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin